492_0029.htm 492.28 REGULAMIN GŁOSOWANIA W FINALE PROGRAMU FARMA 4 3. W przypadku, gdy udzielona odpowiedź i zaproponowane rozwiązanie nie będą satysfakcjonujące to: a) można ponownie zwrócić się do Organizatora w jednej z form wskazanych w ust. 1 powyżej, b) można zwrócić się do miejskiego lub powiatowego Rzecznika Konsumenta, właściwego dla miejsca zamieszkania składającego reklamacje, z wnioskiem o zwrócenie się do Organizatora, c) można skierować sprawę przeciwko Organizatorowi na drogę pozasądowego rozwiązania sporów do jednego z centrów mediacji albo na drogę sądową, przed właściwy Sąd, w tym Sąd właściwy dla miejsca zamieszkania składającego reklamację.

previous
<<  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  >>
next